Welkom bij De Spartanen, de supportersvereniging van NIVO Sparta. Hier kan iedereen terecht die geinteresseerd is in de ontwikkelingen van De Spartanen en NIVO Sparta. Meer informatie? Mail ons dan via leden@despartanen.nl of businessclub@despartanen.nl

01 januari 2008

Philip den Haan nieuwe trainer Nivo Sparta

Met ingang van komend seizoen is Philip den Haande nieuwe trainer van Nivo Sparta. Den Haan tekende in Zaltbommel een contract met een looptijd van een seizoen met een optie voor nog eens een seizoen.

De 48-jarige Werkendammer is al jarenlang wekzaam in de top van het amateurvoetbal. Zo werd hij met IJsselmeervogels kampioen en pakte hij met zowel IJsselmeervogels als Zwart-Wit'28 de Amstel Cup. Verder werd hij zowel met VVGZ en Zwart-Wit'28 kampioen in de Eerste Klasse.

Den Haan: 'Nivo Sparta heeft contact met mij gezocht en ik heb de mogelijkheid voor een informatief gesprek met graagte aangenomen. Ik heb het verhaal van de club aangehoord en ik hem mijn eigen verhaal kunnen doen en het klikte gewoon.'

Mocht Nivo Sparta onverhoopt degraderen uit de Hoofdklasse dan is dit geen belemmering voor de nieuwe trainer. 'Het verhaal van de club blijft hetzelfde. Of dat nou in de hoofdklasse of in de eerste klasse is,' ladus Den Haan.